2017. szeptember 24.
Szerviz
Kezdőlap » Android programok » Androidra érkezett meg elsőként a Messenger egyik új funkciója
Androidra érkezett meg elsőként a Messenger egyik új funkciója

Androidra érkezett meg elsőként a Messenger egyik új funkciója

A Facebook legtöbb újítása, fejlesztése iOS-re jelenik meg először, és Androidra csak később, az egyik új Messenger funkció azonban most a robotos rendszerre érkezett meg elsőként.

Tavaly debütált az Instant Articles (magyarul “Azonnali cikkek”) nevű funkció a Facebook alkalmazásban, most pedig a Messengerbe is integrálták a lehetőséget. Ha esetleg nem hallottál még róla, ez egy olyan funkció, ami lehetővé teszi, hogy a cikkek a Facebookon belül jelenlenek meg, ne kelljen elnavigálni egy külső weboldalra. (Ez nem keverendő össze a Facebook beépített böngészőjével.)

messenger-instant-articles

Az Instant Articles leginkább a híroldalakat, blogokat célozza. Ha az oldal szerkesztője, tulajdonosa beállítja, akkor a cikk teljes tartalmát lementi a Facebook, így az szinte azonnal megnyílik, ha egy olvasó rákattint, nem kell hosszú másodperceket várni a betöltésre.

Az ilyen cikkeket egy kis villám ikon jelzi a kép jobb felső sarkában, innen tudhatjuk, hogy bátran kattinthatunk a linkre, a Facebookon belül maradunk, nem fog megnyílni a böngésző.

A Facebook alkalmazásban tehát egy ideje már működik az Instant Articles, mostantól azonban ha a Messengerben elküldjük valakinek egy olyan cikk linkjét, aminél engedélyezték ezt a funkciót, itt is gyorsabban fog előbukkannti a tartalom. Egyébként nem minden készüléken egyszerre jelenik meg az újítás, elképzelhető, hogy kell várni néhány napot, mire nálad is elérhető lesz.

forrás: Facebook

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!

Szerző: Szakos Péter

Szakos Péter
Informatikus, online marketinges, újságíró, blogger és a Napidroid.hu alapítója.
  • Feri

    Kérdés, hogy ez az oldal gazdájának miért jó, mert így nem jelennek meg a saját reklámjai, és az látogatottságot, olvasottságot sem tudja mérni…

    • Dono

      Egyrészt sok weboldalnak nincs normális mobilos oldala (lassú, nem alkalmazkodik megfelelően a kis képernyőkhöz), vagy alkalmazása.

      Másrészt, benne van a felhasználók részéről is a tapasztalat, hogy egy facebookos link általában gyorsabban betölt, mint egy külső weboldalra mutató, emiatt többen olvashatják.

      És végül persze, ott van az is, hogy a nagyobb kiadókat, híroldalakat szépen lekenyerezte a Facebook “némi” anyagi támogatással…