Az Apple legutóbbi bemutatója után több nagy gyártó is beszólt az almás cégnek. A Samsung koppintásnak tartja az iPad Pro érintőceruzáját, a Sony pedig szánalmasnak az iPhone 6S alig egy napos üzemidejét. Itt azonban még nem ér véget a történet.
Megjegyzés: egy másik videóval is frissült a cikk!
A Samsung készített egy reklámot, amiben az új iPhone modellek egyik legnagyobb hiányosságát emeli ki, ez pedig nem más, mint a vezetéknélküli töltés lehetősége. A dél-koreai gyártó szerint ez a jövő, amiben mindenképpen van némi igazság, hiszen sokkal kényelmesebb csak rátenni a mobilt a töltőre, mint egy kábellel vacakolni. Az új S6 edge+ és Note 5 modellek ráadásul mindössze 2 óra alatt teljesen feltölthetők vezeték nélkül.
A videón az iPhone-okat is ráteszik a vezetéknélküli töltőre, de a Samsung modelljeivel ellentétben ezeknél nem sok értelme van a dolognak. A gúnyolódást pedig a reklám jelmondata tetézi: “It’s Not a Phone, It’s a Galaxy”.
https://www.youtube.com/watch?v=tgmhi0Vi9oo
Mindez persze csak egyetlen hiányosság, és így is biztosan nagyon jól fognak fogyni az Apple új csúcsmodelljei. Rekord mennyiségű eladásra számít a gyártó, az első hétvégén meg szeretnék haladni a 10 milliós számot.
Frissítés: újabb gúnyolódó Samsung reklám jelent meg, amiben a testreszabási lehetőségek kerülnek terítékre:
https://www.youtube.com/watch?v=DJjl6YHKq6o
A videó azt emeli ki, hogy a Samsung mobiljai a háttérkép módosításán túl rengeteg egyéb testreszabási lehetőséget kínálnak, amiknek köszönhetően valóban a sajátunknak érezhetjük a készülékünket. A mottó pedig: “If it doesn’t look like your phone, it’s not your phone”.
Egyébként mindkét videó egy válasz a korábbi iPhone reklámokra, amiknek a szlogenje az volt, hogy “If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone”.