A felhasználók általában nem örülnek neki, ha valamelyik gyakran használt, jól megszokott alkalmazásuk gyökeresen megváltozik. A Facebook különösen szeret játszani az emberek idegeivel, és most egy olyan újítás került napvilágra, amiből egész biztosan nagy felháborodás lesz, ha bevezetik.
Jane Manchun Wong számtalan alkalommal rántotta már le a leplet idő előtt a Facebook terveiről, és most újfent megosztott valami érdekeset Twitteren. A posztja szerint a Facebook teljesen átalakítaná a hírfolyamot, ami egybeolvadna a 24 órás sztorikkal, és a posztok között oldalra seperve lehetne majd váltani.
Facebook is testing to turn News Feed into Story Feed pic.twitter.com/83H7VWcgmD
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) April 15, 2019
Egy mozgóképen is bemutatásra kerül az újítás, ami egyáltalán nem tűnik felhasználóbarátnak. A funkciót egyébként a Facebook app androidos verziójából sikerült előcsalni, de nyilvánosan még nem érhető el. A működése egyszerű: jobbra-balra lehet váltani a bejegyzések között, amelyek tartalmaznak hirdetéseket és sztorikat is vegyesen. Ez leginkább a közösségi oldalnak lesz jó, hiszen sokkal jobban szem előtt lesznek a reklámok, nehezebben lehet majd átgörgetni rajtuk, és a történetek is nagyobb hangsúlyt kapnak – ezeket ugyebár már jó ideje próbálják a felhasználókra erőltetni.
A Facebook egyébként meg is erősítette, hogy valóban dolgoznak ilyesmin, de egyelőre nagyon korai fázisban jár a fejlesztés, még csak zárt körben tesztelik.
Forrás: TechCrunch