A Samsung Galaxy A8s bemutatóján a gyártó bejelentett egy új partneri megállapodást a népszerű Supreme divatmárkával, de kiderült, hogy van egy elég komoly csavar a dologban.
A nagy bejelentés után rögtön felhívták a színpadra a Supreme vezetőit, és ekkor meg is jelent két úriember, ám gyorsan kiderült róluk, hogy ők nem az “igazi” Supreme-től vannak. Ráadásul nem történt semmilyen tévedés, a Samsung tudott mindenről.
A helyzet az, hogy a New York-ban székelő eredeti Supreme, amit a világ legtöbb pontján ismernek, elkövetett egy hibát: nem védette le minden országban a nevét és a logóját. Így indulhatott egy másik Supreme Olaszországban, és ez a cég forgalmaz többek között Kínában is ruházati termékeket. Ez egyébként egy érdekes jogi hézag, hiszen hiába egyértelmű a másolás (vagy inkább lopás) ténye, és hiába perelt az eredeti cég, az olasz bíróság nem a javukra döntött, így legálisan működhet a kamu márka, ugyanazon a néven, megegyező logóval.
A Samsung bemutatóját Kínában tartották, és az ott tevékenykedő “kamu” Supreme-mel kötötték a megállapodást, teljesen szándékosan, ezt el is ismerte a gyártó. Az egyelőre nem derült ki, hogy pontosan miben merül majd ki a partnerség, most még inkább csak a hírverés volt a cél, ami elég balul sült el. A “Supreme” jövőre szeretne üzleteket nyitni Kínában, és nem kizárt, hogy valamilyen közös, limitált terméket is kiadnak majd a Samsunggal.