Az utóbbi időben elég sokat lehet hallani arról, hogy nagy változások lesznek a Netflix háza táján. Most kiderült, hogy még idén jön egy új, olcsóbb előfizetési lehetőség, de más újítások is lesznek.
A New York Times értesülései szerint a Netflix arról tájékoztatta az alkalmazottait, hogy az év végén bevezetik a reklámokkal kiegészített csomagot, ami az eddigieknél kedvezőbb árú lesz. A vállalat korábban elzárkózott a hirdetésektől, de az utóbbi időben sorra jöttek a rossz hírek, csökkent például az előfizetők száma, és egyre erősebb a konkurencia, ezért muszáj nekik is újítani valamit.
A koncepció egyszerű: akik elviselnek némi reklámot, azoknak cserébe alacsonyabb havidíjat kell majd fizetniük. Fontos kiemelni, hogy a jelenlegi előfizetési opciókat ez nem érinti, tehát hátrány semmiképp nem fogja érni az felhasználókat, legalábbis emiatt.
A kedvezőbb árú hirdetéses csomaggal együtt sajnos jön a határozottabb fellépés a jelszómegosztás ellen. Erről is hallhattunk már, rengetegen más előfizetését használják, ami nem tetszik a vállalatnak. Egy olyan lehetőséget kínálnak majd fel a hírek szerint, hogy némi plusz díjért cserébe (ami kedvezőbb, mint egy normál havidíj) extra felhasználókat adhatunk az előfizetésünkhöz, akik saját jelszóval tudják majd nézni a tartalmakat.