Jöhetnek a fizetős funkciók a Facebookra

0

A Meta létrehozott egy új részleget, amelynek a fő feladata az lesz, hogy fizetős funkciók és szolgáltatások révén növeljék a vállalat bevételeit. Ezek megjelenhetnek a Facebookon, az Instagramon és a WhatsAppon is.

A Facebook anyavállalat nehézségekkel néz szembe, ugyanis az Apple új hirdetéskövetési módosításai miatt csökkentek a hirdetési bevételek. Éppen ezért új monetizációs lehetőségek után néznek, és ennek érdekében létrehoztak egy részleget, ami a “New Monetization Experiences” nevet kapta.

Az új részleg feladata, hogy olyan funkciókat találjanak ki és hozzanak létre, amikért szívesen fizetnek a felhasználók. A csoport vezetője Pratiti Raychoudhury lett, aki korábban a Meta kutatási részlegét irányította.

A Meta bevételekért felelős vezetője, John Hegeman azt nyilatkozta nemrég egy interjúban, hogy továbbra is elkötelezettek amellett, hogy növeljék a hirdetési üzletágat, és nincs tervben, hogy havidíjért cserébe lehetőséget biztosítsanak a reklámok kikapcsolására. Helyette olyan “új termékeket, funkciókat és élményeket” szeretnének létrehozni, amelyekért hajlandóak fizetni a felhasználók. Konkrétumokat azonban nem árult el arról, hogy milyen fizetős funkciókra számíthatunk.

Egyébként nem csak a Meta gondolkodik ilyesmiben, más vállalatok is hasonló úton járnak. Többek között a TikTok, a Twitter és a Snapchat is megkezdte a fizetős szolgáltatások bevezetését.

Forrás: TheVerge

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás

About Author

A Napidroid.hu alapítója.

NapiDroid