A jövőben még több Motorola márkájú mobilra lehet majd számítani. Az ok egyszerű: a kínai Lenovo – ami ugye a Motorola tulajdonosa – úgy határozott, hogy a Motorola névnek jobb a csengése, ezért fokozatosan leépíti a saját márkájú telefonok forgalmazását, és mobilos részlegét teljes egészében a Motorolába olvasztja.
Ez nem csupán újracímkézést jelent, a Lenovo Mobile Group elnöke szerint az átszervezés eredményeként ugyan a Motorola felépítése nem változik, de átveszi a jelenleg Lenovo Mobile-ként ismert divízió felett az irányítást. A Lenovo Mobile fokozatosan csökkenteni fog az általuk gyártott mobilok számán, míg végül az összes telefonjuk Motorola márkajelzés alatt jelenik majd meg. Az egyesített vállalat egyébként nagyban fog a Motorola korábbi kutatási és fejlesztési tapasztalataira hagyatkozni.
A Lenovo mobilos ágazata egyébként nem csak a Motorolát foglalja magában, gondoljunk csak a nemrég piacra dobott ZUK mobilra. A ZUK nevű almárka a nemzetközi színtéren igyekszik majd jelen lenni.
A Lenovo legutóbbi pénzügyi jelentései enyhe esést mutattak az első negyedévi kiszállításokat illetően, valamint egy 292 millió dolláros veszteséget. Valószínűleg ez állhat a döntés hátterében.