A múlt héten derült fény arra, hogy bizonyos Samsung Galaxy Note 8 tulajdonosok akkumulátorral kapcsolatos problémák miatt tettek panaszokat. Egyes készülékek egyszerűen nem akarták felvenni a töltést miután az aksijuk 0%-ra merült. A dél-koreai vállalat végre reagált a jelenségre, amit jól is tett, ugyanis más eszközök is érintetté váltak a problémában.
Miután széles körben elterjedt, hogy egyes Note 8 modellek ilyen bajtól szenvednek, más Samsung termékről is kiderült, hogy osztoznak a csúcsphabletet érintő problémában. Samsung Galaxy S8 és S8+ mobilok, valamint Galaxy Tab S3 tabletek is érintetté váltak, így aztán a Samsungnak muszáj volt valamilyen módon reagálnia az eseményekre.
A gyártó hivatalos közleményben fejtette ki véleményét, szerintük egyelőre csak néhány esetről van tudomásuk, az információk összegyűjtése pedig még mindig folyamatban van. Állításuk szerint minden felvetést, értesülést, jelentést igyekeznek kellő komolysággal kezelni, de egyelőre csupán egy pár vásárló jelzett az üggyel kapcsolatban. Kizárólag abban az esetben tudnak mindenre kiterjedő magyarázatot, illetve megoldást kínálni a jelenséget illetően, ha már elég feltárt információ fog a rendelkezésükre állni. Ha bárki úgy érzi, hogy érintett a problémában, ne habozzon felkeresni a Samsung hivatalos kapcsolattartóit, vagy látogasson el a gyártó weboldalára.