Nagyon sok vonzó tulajdonsága van a nemrégiben bemutatott OnePlus 7 Pro készüléknek, ám ezek között mindenképpen kiemelkedő a gyönyörű, 6,7 hüvelykes QHD+ megjelenítő, amelyet AMOLED technológia felhasználásával készítettek. A panel 90 Hz-es képfrissítési rátával, és egy teljesen keret nélküli, szenzorszigettől mentes kialakítással bír, utóbbi vonás pedig igen fontos szerepet kapott a legfrissebb reklámban, amiben a kínai gyártó kicsit odamar a két nagy konkurensnek, vagyis az Apple-nek, és a Samsungnak.
Az új reklám egyértelműen utal arra, hogy a OnePlus 7 Pro képernyőjén nem hogy notch, de még kameralyuk sincs, ellentétben az iPhone-okkal és a Galaxy S10 modellekkel. No meg persze arra is emlékeztet minket, milyen zavaróak tudni lenni ezek a formatervi megoldások tartalomfogyasztás, képek nézegetése közben. És miért is más a OnePlus 7 Pro? Nos azért, mert egy teljesen keretek nélküli kijelzővel rendelkezik, az előlapi kamerát pedig egy pop-up konstrukció idézi meg, amennyiben szükség van rá.
Ennek köszönhetően a megjelenítő elfoglalja az előlap 90 százalékát, olyan vizuális élményt biztosítva, ami szinte önmagában eladja ezt a telefont. A reklám maga érdekes és jópofa, viszont arról nem szabad elfeledkezni, hogy az előző generációs OnePlus mobilokon ugyanúgy volt notch, és vélhetően a 3,5 mm-es jack eltüntetése sem saját kútfőből eredt.
Forrás: PhoneArena