Időben jelezned kell, ha nem kérsz a szolgáltatók áremeléséből

1

Sokan még mindig nincsenek tisztában azzal, hogy a Telekom és a Telenor áremelését nem kötelező elfogadni, dönthetünk úgy is, hogy maradjon a korábbi díj. Fontos azonban, hogy ezt időben jelezni kell, különben kicsúszunk a határidőből.

Az NMHH nemrég felfüggesztette a szolgáltatók áremelését, ugyanis szerintük nem tájékoztatták megfelelően az érintetteket a lehetőségekről. Most azonban kiderült, hogy mégis végbemegy a július 1-jétől tervezett drágítás, mivel a Telekom és a Telenor is újabb értesítést küldött ki az ügyfeleknek.

Az egész áremelésről azt kell tudni, hogy egy kétoldalú szerződésmódosítással történik meg, ami azt jelenti, hogy a szolgáltató és az ügyfél közös döntése alapján. Az egészben az a trükk, hogy ha az értesítés kiküldésétől számított 15 napon belül nem reagálunk, akkor a szolgáltatók úgy tekintik, hogy elfogadtuk a változást. Ha azonban jelezzük a szolgáltató felé, hogy nem kívánjuk elfogadni a szerződésmódosítást, akkor az a régi tarifákkal marad érvényben.

A helyzet tehát nagyon érdekes, leegyszerűsítve arról van szó, hogy fizethetünk többet, de nem muszáj.

További információkat a szolgáltatók weboldalán (Telekom, Telenor) találsz. Ha te is érintett vagy, akkor érdemes minél hamarabb megkeresni az ügyfélszolgálatot.

Frissítés (2015. 06. 30.): A Telenornál ma lehet utoljára jelezni, hogy nem kérünk az áremelésből. Ezt megteheted személyesen, vagy telefonon a 1220-as számon (ha éppen sikerül felhívni…). A vonalak túlterheltek, így az a legjobb megoldás, ha visszahívást kérsz. Ehhez a 6-os, majd a 2-es menüpontot kell választani. Ha ezt megteszed, akkor mindenképpen meg fognak keresni, és nincs félnivalód a tarifaváltozástól.

forrás: VS.hu

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás

About Author

A Napidroid.hu alapítója.

NapiDroid