Korábban már beszámoltuk arról, hogy több Galaxy S6 és S6 edge tulajnak is gondja akadt a gyári Clear View tokkal, ez ugyanis karcokat okozott a készülékük kijelzőjén. Most elolvashatjátok a történet folytatását a Samsung reakciójával és a teendőkkel együtt.
Kezdjük talán azzal, hogy a probléma nagyon is valós, és nem valamiféle lejáratókampányról van szó. A Samsung elismerte, hogy több panasz is érkezett hozzájuk, és természetesen foglalkoznak az üggyel, mivel fontos számukra az ügyfelek elégedettsége.
A problémát a feltételezések szerint az okozza, hogy a Galaxy S6 Gorilla Glass borításának felső rétege nem elég erős, így a tok és a kijelző közé került apró szennyeződés mikrokarcokat okozhat.
A Samsung kiadott egy külön utasítást a hivatalos szervizpontok számára, hogy miként kezeljék az panaszokat. A kijelzőn keletkezett karcokra ugyebár normál esetben nem vonatkozik a garancia, de akiknél ez a tok miatt történt, azokkal kivételt tesz a gyártó, és egyszeri ingyenes kijelzőcserét biztosít a vásárlástól számított 3 hónapon belül. Ráadásul egy védőréteggel is ellátják az új panelt, hogy megelőzzék az újabb károsodást.
Konkrét, Magyarországra vonatkozó információink sajnos nincsenek az üggyel kapcsolatban, mindenesetre érdemes nagyon vigyázni az S6-os modellek kijelzőjére, és ajánlatos kerülni a a Clear View tokot.