
A Google nagyon ráfeküdt a bevétel maximalizálására a YouTube kapcsán is, egyre több a zavaró reklám, a blokkolókat pedig tiltani fogják. Szerencsére a hirdetések nagy részét…
A Google nagyon ráfeküdt a bevétel maximalizálására a YouTube kapcsán is, egyre több a zavaró reklám, a blokkolókat pedig tiltani fogják. Szerencsére a hirdetések nagy részét…
A Google folytatja a harcot a reklámblokkolókkal, igyekeznek mindenkit rávenni, hogy nézzék a hirdetéseket a YouTube-on, máskülönben nem fog működni a lejátszás. Az ezzel kapcsolatos figyelmeztetések…
A Google minden különösebb bejelentés nélkül megemelte a reklámmentességet és egyéb előnyöket kínáló YouTube Premium előfizetés árát az USA-ban. A hazai árak egyelőre nem változtak, de jó…
Legutóbb arról számoltunk be, hogy a YouTube bevezetheti a kvízeket az ismeretterjesztő videók után, amikkel tesztelhetjük a megszerzett tudásunkat, most pedig egy másik érdekes újításról kaptunk…
Új szabályokat vezet be a YouTube a csatornák neveivel kapcsolatban, mégpedig azért, hogy megvédjék a nagyobb hírességeket, videósokat és márkákat. A YouTube bejelentette, hogy a félreértések…
A YouTube úgy látszik komolyan akcióba lendült, egyfelől egy kísérletben hadat üzentek a reklámblokkolóknak, most pedig mint kiderült, újabb és idegesítőbb módon szeretnék az embereket a…
A YouTube Premium előfizetői száma 2022-ben rekordszámú, 80 millió felhasználóra nőtt, és a Google erre reagálva bejelentette, hogy 2023-ban többet fektet az előfizetési ajánlataiba. Amit akkor…
Ha valaki ingyenesen használja a YouTube-ot, akkor rengeteg zavaró reklámmal kell számolnia, éppen ezért egyre többen fizetnek elő a YouTube Premiumra. A családi csomag éri meg…
A YouTube naponta több millió reklámot mutat a felhasználóknak, ami sokaknak nem tetszik, de ez az egyik módja annak, hogy a szolgáltatás továbbra is fennmaradjon, és…
A YouTube már eddig is igyekezett szinte mindenféle módszerrel a havidíjas Premium előfizetés felé terelni az ügyfeleket, a reklámok számának folyamatos növelése különösen hatásosnak bizonyult. Úgy…